суббота, 28 ноября 2015 г.

Minu mängud

1)      Teema: Mina
Õppesisu Mina. Minu erinevused teistest inimestest ja sarnasused nendega. Iga inimese väärtus. Viisakas käitumine.
Eesmärgid:
- Õpilane oskab kirjuldada oma välimust
- Õpilane oskab välja tuua oma huvid
- Õpilane märkab inimeste erinevusi
- Õpilane käitub viisakalt
Aeg: 5-10 min
Vahendid: toolid
Millal teha: Häälestumine
Klass: I kooliaste
Mixer
Tegevus: Kõik istuvad ringis, kõikidel on oma tool. Üks inimene on ringi sees. Ta ütleb mingi fakti enda kohta (n. Mul on sinised silmad, mulle meeldib joonistada jne.) Need, kellele see väide ka sobib peavad tõusma ja leidma endale uue koha. Viimane inimene, kellele ei jäänud tooli on jälle sees ja nimetab uut fakti.
Pärast mängu saab ka arutleda kas alati kõik vahetasid kohad? Miks? Mille poolest teie olete erinevad? Milliseid sarnasusi leidsite teistega?

2)      Teema: Aega planeerimine. + ükskõik mis teema
Õpesisu:
Eesmärgid:
- Õpilane oskab kohtumised paneerida
- Õpilane saab kellast aru
- Õpilane räägib oma huvidest, pere traditsioonidest jne paarilisega, klassi ette.
- Õpilane analüüsib ennast
Aeg: ~ 20 min.
Vahendid: Paber kellaga, kirjutamisvahendid, teemad rääkimiseks.
Millal teha: Põhiosa
Klass: 2-3 klass
Kell
Tegevus. Õpilane joonistab lehel kella (või saab printitud). Kõndides vabalt klassis ta leppib inimestega mis kell ta kellega kohtub (saab ka täpsustada kus). Kui kõikidel on valmis siis mängujuht ütleb mis kell on praegu ja ütleb ka teemat, mis nad peavad arutlema. Nendel on selleks paar minutit. Siis vahetakse kellaaja. Pärast iga korda on väike arutelu, kas keegi tahab jagada mida tema paariline ütles? Lõppkokkuvõte teemast teha, arutleda. (kõik küsimused peavad olema ühe teema kohta)
Teemad aruteluks:
·         Minu kõige tugevamad küljed
·         Mu lemmik Eesti sümbol ja miks
·         Mida mind huvitab, mida meeldib teha
·         Kus ma olen reisinud/ kuhu tahan reisida?
·         Kuidas ma võin kodus vanematele aidata? Mida ma teen?
·         Jutusta oma lemmik pere treditsioonist.

·         jne

Комментариев нет:

Отправить комментарий