Suulised
hinnangud:
(konkreetsest ülesandest lähtuvad,
emotsiooni sisaldavad, innustust andvad, edasisele pingutusele suunavad)
Sa
oskad hästi..........
Sul
tuli väga hästi välja......
Sa oled osav.....
Küll
sa oled tubli!
Väga
vahva!
Sa
oled õppinud paremini....
See
oli julge tegu, ....
Selles
oled sa suurepärane....
Seda
tegid sa kiiresti ja hästi....
Esimese
ülesandega võrreldes tuli see sul paremini välja...
See
töö õnnestus paremini kui eelmine.....
Mulle
meeldis, kuidas sa....
Sa
oled palju juurde õppinud
Seda
tegid sa sama hästi, kui eelmisel korral.
Sa
oled endiselt sama hea...
See
töö ei tulnud sul nii hästi välja, kui eelmisel korral.
Usun,
et järgmine kord tuleb paremini...
Sa
võiksid seda veel harjutada.
Proovi
uuesti, kindlasti tuleb siis paremini välja.
Siin
oled sa eksinud, vaatame uuesti, kuidas seda teha
Seekord
ei õnnestunud väga hästi, harjutame veel...
Püüa
olla tähelepanelikum....
Sa
peaksid rohkem pingutama.
Kontrolli,
kas tegid nii, nagu juhend ette näeb. Proovi uuesti.
Kuidas
sa saaksid seda ülesannet kiiremini täita?
Mida
võiksid teha teisiti, et tulemus oleks
parem?
Millise
tulemuseni sooviksid jõuda? Kuidas seda saavutada?
Kirjalikud
sõnalised hinnangud:
(Üldsõnalisemad, vähem
emotsionaalsed, odatavat õpitulemust järgivad)
Oled
omandanud..... põhjalikult. / väga hästi, suurepäraselt/ hästi/
Oled
omandanud..... keskmisel tasemel.
Oskad
.........., .........pead veel harjutama.
Esineb
üksikuid vigu. Kontrolli alati oma töö üle!
Pööra
rohkem tähelepanu......
Püüa
edaspidi....
Kokkuvõtvad
hinnangud (lähtuvad
oodatavatest õpitulemustest).
Õpilane
on omandanud......., teeb üksikuid vigu....., .......ei ole selge, vajab
harjutamist, .......ei ole omandatud.
Õpilane
oskab...... väga hästi, eksib harva ......., eksib sageli........., ei
oska......... . ......vajab harjutamist.
Enesehinnang:
Комментариев нет:
Отправить комментарий